Kevätkokous 2018

Ajankohta: La 24.3.2108 klo 16.00 - 17.00
Paikka:      Ruusulankadun keilahalli, kabinetti
Oheisohjema: Keilaus 17.00 - 18.30

Jäsenet voivat saapua kokoukseen ilmoittautumatta mutta mutta se on suotavaa tarjoilun varaamiseksi. Oheistapahtumaan on ilmoittautuminen PAKOLLISTA. Yhdistys tarjoaa keilauksen, paikkoja rajoitetusti. Mukaan keilaamaan voi ottaa perheenjäseniä tai tuttavia ilmoittautumisjärjestyksessä, tosin etusijalla on yhdistyksen jäsenet.

Kokoustarjoilu ja ilmoittautuminen oheistapahtumaan on sulkeutunut pe 16.3.2018. Kaikki ilmoittautuneet mahtuvat oheistapahtumaan.

8 §
Yhdistyksen kevätkokous pidetään vuosittain hallituksen määräämänä päivänä maaliskuun loppuun mennessä. Kevätkokouksessa käsitellään seuraavat asiat:

1. esitetään hallituksen vuosikertomus, tilinpäätös ja tilintarkastajien lausunto
  2. päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta
  3. päätetään vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle tai muista toimenpiteistä, joihin vuoden kuluessa pidetty hallinto ja tilit antavat aihetta
  4. käsitellään muut kokouskutsussa mainitut asiat. Mikäli yhdistyksen jäsen haluaa saada jonkin asian yhdistyksen kokouksen käsiteltäväksi, on hänen siitä kirjallisesti ilmoitettava hallitukselle niin hyvissä ajoin, että asia voidaan sisällyttää kokouskutsuun.