pcuf.fi | Jäsenpalvelut | In English

PC-käyttäjät ry:n jäseneksi liittyminen

PC-käyttäjät ry, Tieto- ja viestintätekniikan  ammattilaiset ry. ja jäsenedut

PC-käyttäjät ry on Tieto- ja viestintätekniikan ammattilaiset ry:n (TIVIA) jäsenyhdistys. Liittymällä PC-käyttäjät ry:n jäseneksi saat sekä TIVIAn että PC-käyttäjät ry:n jäsenedut. TIVIA huolehtii alayhdistystensä jäsenrekisterin pitämisestä, joten liittyminen tehdään suoraan TIVIAan ja liityttäessä ilmoitetaan sen alayhdistyksen nimi, johon liitytään.

PC-käyttäjät järjestää jäsenistölleen mm. teemailtoja, koulutusta ja virkistystapahtumia sekä pääsyn yhdistyksen palvelimelle. Tietotekniikan liiton jäsenyyden kautta jäsenet saavat mm. lehtipaketin.

Lisätietoja PC-käyttäjät ry:stä ja sen jäseneduista

Lisätietoja Tieto- ja viestintätekniikan ammattilaiset ry:stä

Henkilöjäsen

Yksityishenkilöt voivat liittyä henkilöjäseneksi. Mikäli henkilöjäsen kuuluu jo johonkin muuhun TIVIAn jäsenyhdistykseen, hän voi liittyä edullisemmin lisäjäseneksi PC-käyttäjiin. Henkilöjäsenten jäsenedut ja jäsenmaksut

Huom! Täyttäessäsi liittymislomaketta valitse PC-KÄYTTÄJÄT RY ensisijaiseksi jäsenyhdistykseksi (Jäsenyydet/Yhdistys) jos et jo ennestään kuulu muuhun TIVIAn jäsenyhdistykseen. Jos kuulut jo valmiiksi muuhun jäsenyhdistykseen ja haluat jatkaa myös sen jäsenenä, valitse PC-KÄYTTÄJÄT RY lisäyhdistykseksi.

Liittymislomake henkilöjäsenille

Yhteisöjäsenet

Myös yhteisöt voivat liittyä PC-käyttäjien jäseniksi. Yhteisöjäsenten jäsenedut ja jäsenmaksut.

Liittymislomake yhteisöjäsenille

Tervetuloa mukaan aktiiviseen toimintaamme!

Jäseneksi liittyminen

PC-käyttäjät