Käyttöjärjestelmäkerho sulautuu Pc-käyttäjiin

Käyttöjärjestelmäkerho on Tietotekniikan liittoon kuuluva kerho. Kerho on keväällä 1995 päättänyt järjestellä toimintansa kokonaan uudelleen. Tämän ajatuksen pohjalta Käyttöjärjestelmäkerho on päättänyt sulautua Pc-käyttäjiin 1.1.1996 alkaen.

Yhteenliittymisen myötä Pc-käyttäjät saa noin tuhat uutta jäsentä. Pc-käyttäjät ry:n vankka asema Tietotekniikan liiton suurimpana teemayhdistyksenä vahvistuu edelleen. Suuremman jäsenkunnan myötä toiminta laajenee ja jäsenedut paranevat entisestään.

Yhdistymisen aikataulu

Käyttöjärjestelmäkerhon jäsenistä tulee Pc-käyttäjät ry:n jäseniä 1.1.1996 alkaen. Kerhon hallituksen kanssa on sovittu, että Käyttöjärjestelmäkerhon jäsenet voivat käyttää kaikkia Pc-käyttäjien jäsenpalveluja jo vuoden 1995 aikana.

Käyttöjärjestelmäkerhon toiminta

Käyttöjärjestelmäkerho on järjestänyt jäsenilleen vuosittain ekskursioita, joiden aikana on tutustuttu eri käyttöjärjestelmiin. Kerholla on luonnollisesti ollut myös vuosikokouksia, jotka on tavallisesti pidetty Dipolin tiloissa. Yhdistymisen myötä kerho sulautuu kokonaan Pc-käyttäjiin eikä erillistä käyttöjärjestelmäkerhoa enää yhdistymisen jälkeen ole. Toiminta tulee jatkumaan entistäkin vilkkaampana Pc-käyttäjien suojissa. Mikäli olet kiinnostunut Käyttöjärjestelmäkerhon jäsenyydestä etkä vielä kuulu Pc-käyttäjiinkään, voit liittyä Pc-käyttäjiin. Pc-käyttäjien jäsenenä pääset osalliseksi myös käyttöjärjestelmäaiheisesta toiminnasta.

Jos olet jo Pc-käyttäjien jäsen, voit jatkossa osallistua myös Käyttöjärjestelmiin liittyvään toimintaan. Yhdistyksen toiminta laajenee siis entisestään.