Haluatko ensimmäiseksi tietoa tulevista ja jopa vasta suunnitteilla olevista tapahtumista? Haluatko ehtiä ilmoittaua ennen kuin tilaisuus täyttyy?

Ilmoittaudu aktiivijäseneksi ja lähetämme sinulle vihjeen heti kun tapahtumasuunnitelmat realisoituvat.

Visual CAPTCHA Audio CAPTCHA

Osoitteita käytetään vain ja ainoastaan PC-Käyttäjien tulevista tapahtumista tiedottamiseen!

Tämä ei ole varsinainen 'postituslista' -ohjelma, tarkoitus on vain palvella aktiivisimpia jäseniä. Listan ylläpito hoidetaan manuaalisesti ja kommentti ei liitä tai sulje pois mitään tapahtumaa. Jaoksen sivuilla kiinnostuksensa ilmaisseet saavat vain ko. jaokseen liittyvää informaatiota.

Emme tällä hetkellä usko että tästä kehittyisi spammi-generaattori, viestejä tulee joitakin vuodessa. Jos idea menee pieleen niin lista lakkautetaan.

PC-Käyttäjät ry.