PC-käyttäjät ry:n 40v juhlaristeily Tallinnaan 7.10.2023

Järjestämme lauantaina 7.10.2023 PC-käyttäjät ry:n 40v-juhlaristeilyn Tallinnaan Viking XPRS-aluksella.

Alustava ohjelma:

• Kokoontuminen Katajanokan Viking Linen terminaalissa klo lauantaina 7.10.2023 klo 09:30, jossa jaetaan mainhinnousukortit.  Osoite Katajanokanlaituri 8 (Mastokatu 1), 00160 Helsinki.
  • Siirrymme yhdessä laivaan, jossa voimme jättää päällysvaatteet meitä varten varattuihin pariin hyttiin.
  • Klo 10:30 siirrymme laivan kokoushuoneeseen, jossa 40v-juhlaohjelma ja pientä tarjoilua
  • Klo 13:00 saavumme Tallinnan A-terminaaliin.
  • Laiva lähtee välittömästi takasisin Helsinkiin kapteenin päätöksen mukaisesti noin klo 14, maihinnousua Talinnaan ei ole (tai jos nousee niin samaan laivaan ei pääse enää takaisin)
  • Laiva saapunee Helsinkiin etuajassa aikataulusta, mutta tarkkaa saapumisaikaa ei ole meille informoitu.
  • Olettaisin, että buffetruokailu myös siirtyy aiemmaksi mutta tästä lisää laivalla.

• Maissaoloaikaa on noin 3 tuntia, mahdollisesta järjestetystä ohjelmasta maissa tiedotamme myöhemmin
  • Viimeistään klo 16:20 oltava takaisin A-terminaalissa ja siirryttävä laivaan, sillä meillä on buffet-varaus, joka alkaa klo 16:30. Laivaan pääsy loppuu klo 16:40 (20 min ennen klo 17:00 lähtöaikaa). Jokainen vastaa itse, että ehtii paluumatkalle.
  • 16:30 lounas, johon kuuluvat hanajuomat (myös olut ja viini) Buffet-ravintolassa
  • Mikäli lounaan jälkeen jää aikaa ennen Helsinkiin saapumista, vapaamuotoista oleskelua isommassa tai pienemmässä porukassa
  • 19:30 saapuminen Helsinkiin, muistakaa hakea mahdolliset tavaranne hytistä ennen laivasta poistumista

Yhdistys tarjoaa juhlaristeilyn jäsenilleen, johon kuuluu laivamatkat, kokoushuoneen tarjoilu ja buffet-lounas ruokajuomineen. Mikäli kuitenkaan ilmoittautunut ei peruuta matkaansa 12.9.2023 mennessä, häneltä veloitettaan 60e.
Matkalle voi ottaa myös mukaan seuralaisen mikäli jäseniltä jää tilaa, jäsenet ovat etusijalla. Seuralaiselta veloitetaan ilmoittautumismaksu 60e. Peruuttaminen on mahdollista 12.9.2023 mennessä, jolloin ilmoittautumismaksu palautetaan, muuten sitä ei palauteta.

Paikkojen määrä risteilyllä on rajattu. Ilmoittautuminen on pakollinen alla olevan sivun kautta. Ilmoittautuminen on mahdollista 12.9.2023 asti tai kunnes varaamamme kiintiö tulee täyteen jäseniä. 13.9 vahvistetaan kaikille ketkä mahtuivat mukaan. Varmistathan, että saat ilmoittautumisen lähettämisen jälkeen sivun, jossa lukee, että Kiitos ilmoittautumisestasi (jos sitä ei tule, yritä uudellen tai ota yhteyttä jnopanen@iki.fi).
Muista imoittautua pian, paikkoja on RAJOITETUSTI!
Ilmoittautuminen on sitova.
Pukukoodi vapaa ja rento.

RISTEILY ON TÄYNNÄ. Ilmoittautuminen on päättynyt.

Jos kuitenkin haluat varasijalle tai joudut peruuttamaan matkasi niin laita mailia osoitteeseen jnopanen@iki.fi.

KAIKILLE ILMOITTAUTUNEILLE ja mukaan mahtuneille on lähetetty sähköpostia. Jos et ole saanut sähköpostia ja koet ilmoittautuneesi, ota yhteyttä jnopanen@iki.fi.