pcuf.fi | Jäsenpalvelut | In English

Syyskokous 2017

Syyskokous sunnuntaina 19.11.2017 klo 14.00 - 15.00 paikkana Espoon Ison Omenan kirjaston kokoustila Myrsky (604). Esityslistalla sääntöjen määräämät asiat:

7 §
Yhdistyksen syyskokous pidetään vuosittain hallituksen määräämänä päivänä marraskuun loppuun mennessä. Syyskokouksessa käsitellään seuraavat asiat:

1. käsitellään hallituksen esitys seuraavan vuoden toimintasuunnitelmaksi ja talousarvioksi
  2. vahvistetaan jäsenmaksun suuruus
  3. valitaan hallituksen puheenjohtaja ja 5-7 varsinaista jäsentä sekä kaksi varajäsentä
  4. valitaan kaksi tilintarkastajaa ja heidän varamiehensä
  5. valitaan yhdistyksen edustajat niiden yhteisöjen hallintoelimiin, joissa yhdistys on jäsenenä
  6. käsitellään muut kokouskutsussa mainitut asiat. Mikäli yhdistyksen jäsen haluaa saada jonkin asian yhdistyksen kokouksen käsiteltäväksi, on hänen siitä kirjallisesti ilmoitettava hallitukselle niin hyvissä ajoin, että asia voidaan sisällyttää kokouskutsuun.

Syyskokoukseen liittyvä oheistapahtuma on klo 15.00 - 16.00 virtuaalipelaamista Ison Omenan Pikelissä, ks. https://www.pikseli.fi/ Iso-Omena.

Jäsenet voivat saapua kokoukseen ilmoittautumatta mutta oheistapahtumaan on ilmoittautuminen suotavaa. Meille on varattu koko pelitila tunniksi. Mukaan pelaamaan voi ottaa perheenjäseniä tai tuttavia ilmoittautumisjärjestyksessä, tosin etusijalla on yhdistyksen jäsenet. Peliaikaa jaetaan sen mukaan mikä on osallistujien maärä ja on osallistujalle ilmainen.

Mukana oli 19 osallistujaa ja hauskaa oli.

Jäseneksi liittyminen

PC-käyttäjät