Syyskokous_2021

Sääntömäärinen syyskokous 2021

Aika: keskiviikkona 27.10.2021 klo 17.00 - 17.30

Paikka: Kansallisumuseo, Mannerheimintie 34 00100 Helsinki

Ensin pidetään kokous ja sen jälkeen opastettu kierros 17:30-18:00 aiheena  Kansallismuseon torniin nousu. Torniin nousu ei sovi pienille lapsille eikä liikuntarajoitteisille.

Jäsenet voivat saapua kokoukseen ilmoittautumatta mutta se on suotavaa tarjoilun varaamiseksi. Oheistapahtumaan on ilmoittautuminen PAKOLLISTA. Yhdistys tarjoaa tarjoilun ja oheistapahtuman, paikkoja rajoitetusti. Mukaan voi ottaa perheenjäseniä tai tuttavia ilmoittautumisjärjestyksessä, tosin etusijalla on yhdistyksen jäsenet. Jos osallistuja seuralaisineen tahtoo tutustua museoon etukäteen niin museolippu sisältyy hintaan.

Esityslistalla sääntöjen määräämät asiat:

7 §
Yhdistyksen syyskokous pidetään vuosittain hallituksen määräämänä päivänä marraskuun loppuun mennessä. Syyskokouksessa käsitellään seuraavat asiat:

1. käsitellään hallituksen esitys seuraavan vuoden toimintasuunnitelmaksi ja talousarvioksi
  2. vahvistetaan jäsenmaksun suuruus
  3. valitaan hallituksen puheenjohtaja ja 5-7 varsinaista jäsentä sekä kaksi varajäsentä
  4. valitaan kaksi tilintarkastajaa ja heidän varamiehensä
  5. valitaan yhdistyksen edustajat niiden yhteisöjen hallintoelimiin, joissa yhdistys on jäsenenä
  6. käsitellään muut kokouskutsussa mainitut asiat. Mikäli yhdistyksen jäsen haluaa saada jonkin asian yhdistyksen kokouksen käsiteltäväksi, on hänen siitä kirjallisesti ilmoitettava hallitukselle niin hyvissä ajoin, että asia voidaan sisällyttää kokouskutsuun.

Tapahtuma on osallistujalle maksuton.

Tarjoilu tapahtumaan on tilattu ja museoon tutustujien sekä torniin nousuun osallistujien listat on toimitettu museolle.

-hallitus